Известие

Collapse
No announcement yet.

Един въпрос отностно електрониката на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Един въпрос отностно електрониката на 156

    Колеги, сутринта като запалих колата и забелязах, че след като вече работеше мотора за период от 10-на секунди лампичката на подгряващите кабели на таблото мигаше и въпроса ми е това дали е тревожно тъй като досега никога не го е правил и малко съм притеснен. Много ще съм благодарен ако някой знае нещо по въпроса
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD 99’

  • #2
    ????? ???? ? ????????
    ________
    KAWASAKI KX250
    Last edited by santo_traficante; d.m.y г., 15:22.
    Volvo S80 D5 awd 2010г.

    Comment


    • #3
      е точно това не исках да чувам някъква представа от цени за тези свещи?
      Alfa Romeo 156 2.4 JTD 99’

      Comment


      • #4
        И да попитам дали е опасно така да се кара?
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD 99’

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от KiKo
          ? ?? ??????? ???? ? ?????? ???? ?? ?? ?????
          ?? ???? ????? ??? ??? ????? ???? ??????? ???? ? ?? ?? ??????? ??? ??? ????? ?? ? 35 ????? ?????? ? ??? ? ?? ? ????? ?? ????? ? ?? ???? ???? ?? ????? ? ?? ???? ???? ?? ?? ????????? ???? ?? ?? ??????
          ________
          Pot news
          Last edited by santo_traficante; d.m.y г., 15:22.
          Volvo S80 D5 awd 2010г.

          Comment


          • #6
            Е поне не е нещо страшно но май скоро ще се наложи смяна че нещо много студ настана. Благодаря за инфото
            Alfa Romeo 156 2.4 JTD 99’

            Comment


            • #7
              Вчера и при мен възникна същия проблем. Оказа се, че една от свещите е "починала". Смених я с нова. Само дет тез свещи са ги турнали на много гадно място. За да стигнеш до тях се сваля един колектор и разни други джаджи. Свещта заедно с работата в сервиза излезе 95 лева.
              Alfa Romeo 156 2.4 JTD, 2000 г.

              Comment


              • #8
                Aко е само една от 5-те, мисля, че ще може да си запали и в голям студ, но все пак не е добре. Аз наскоро смених 3 свещи (от четири възможни ) и точно в деня преди смяната беше паднала температурата до около 1оС, та малко трудно запали, но шансовете при 1 от 5 са доста по-големи, отколкото при 3 от 4 . Цената на свещта беше май 32 лв, ако не се лъжа и то от Варненски магазин, без отстъпка.
                _______
                146 JTD - ex
                Renault Megane II 1.5 dci - ex

                Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                Comment


                • #9
                  То че не е препоръчително да се кара с изгорела свещ е така и скиро ще я сменя като ми остане малко време, но преди няколко дена кам 12 вечерта термометърът в колата ми показа -5градуса и естествено преди да пробвам да запаля се прекръстих неколко пъти и най-учудващото за мен беше че колата запали отраз, само както цъкнах ключа и тя каза тръгвай и си умрях от кеф при положение че колата преди това не беше палена от 5 часа
                  Alfa Romeo 156 2.4 JTD 99’

                  Comment


                  • #10
                    Колега, имай предвид, че понеже двигателят ти е комънрейл, той е доста по-добре по отношение на паленето в студено време от помпа-дюза. При комънрейла горивото се впръсква при доста по-високо налягане в сравненеи с ПД и затова въпреки сгъстяването на нафтата при големи студове, разпръскването в цилиндъра е по-добро и оттам запалването е по-лесно По принцип е много малко вероятно да не успееш да запалиш само с една неработеща и 4 работещи свещи
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от trustworthy
                      Колега, имай предвид, че понеже двигателят ти е комънрейл, той е доста по-добре по отношение на паленето в студено време от помпа-дюза. При комънрейла горивото се впръсква при доста по-високо налягане в сравненеи с ПД и затова въпреки сгъстяването на нафтата при големи студове, разпръскването в цилиндъра е по-добро и оттам запалването е по-лесно По принцип е много малко вероятно да не успееш да запалиш само с една неработеща и 4 работещи свещи
                      хъ, само един коментар, помпа-дюзата работи на по-високо налягане на горивото от комонрейла
                      виж класическия дизел е друга работа.... ама той нема обшо с pumpe dusse технологията на ВАГ (както и да се пише точно)
                      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                      Comment


                      • #12
                        Oк. Аз не знаех, че ВАГ са патентовали такава технология помпа-дюза Явно не съм се изразил правилно. Моя грешка. Имах предвид конвенционален дизелов двигател - помпата създава налягане и дюзата се отваря под неговото въздействие, а не от соленоид или каквато е там джаджата дето отваря/затваря при комънрейлите.
                        Абе при студено време определящо си е доброто разпръскване на горивото. Доколкото знам, най-добра дисперсия се получава при комънрейлите, та затова писах така в предния пост.
                        Навремето един доцент (нека се слави простотията му по целия мир ) ни занимаваше с глупости от рода 'диференциално уравнение на движението на ансамбъла от горивни капки в цилиндъра', ама аз бях лешпер и не го запомних да го напишем тука, да го доразвием, че да се обосновем

                        П.С. Значи затова така ме дърпат тези TDI голфове, мамка му

                        Ето какво намерих по темата от колегите от БМВ-форума.
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13
                          нищо не са патентовали ФВ - помпа-дюза е стара като света - вируса да разкаже за ЯМЗ двигателите че мен ме мързи
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #14
                            Що се отнася до технологията, наистина е стара. Аз съм я виждал при някои сравнително стари като изпълнение корабни дизел-генератори, ама това не пречи ВАГ да са си я харесали и да са и лепнали един лейбъл за собствено ползване. Иначе темата на колегите от БМВ-форума е наистина доста добра и дава доста информация за различните технологии.

                            Отклонихме се от темата, ама най-важното е да палят печките сутрин. Аз казах: 'хау"
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment

                            Working...
                            X